lauantai 17. tammikuuta 2015

onnesta soikeena

Perjantaina mieleen muistui taas, että lauantainahan on tokokoe. Tänää aamulla käyvin vielä ottamassa paikkamakuun ja kaikki liikkeen ilman palkkausta. Treenit meni ihan ok. Mua jännitti aivan sikana koko ajan tämä koe. Aina uuden luokan eka koe on pelottavin. Aamulla vähän yli 11 Saara tuli hakemaan mua ja lähdettiin koe paikalle. Koe oli Porvoossa, joten ei ollut pitkä matka. Tuomarina meillä oli Harri Laisi. Ekaa kertaa jouduin olemaan koe paikalla yksin, yleensä Saara jää odottelemaan ja katsomaa koetta. Me oltiin tokavikoja meidän luokassa ja mulla täris jalat ihan sikana siinä kun odottelin.

Meidän paikkamakuussa oli viisi koirakkoa ja oli ihan kamalaa lähetä Kodan luolta peloissaan, vielä kun viimeinen asia mitä näin oli että Koda haisteli maata..







1.Paikalla makaaminen  10
2.Seuraaminen taluttimetta  8
3.Maahan meno seuraamisen yhteydessä  9
4.Luoksetulo  8,5
5.Seisominen seuraamisen yhteydessä  10
6.Noutaminen 9
7.Kauko-ohjaus  10
8.Estehyppy  9,5
9.Kokonaisvaikutus  9

yht 185,5p sij 2 ja KP <3

Oon niin ilonen!! Ja maanataina lähtee uus ilmo 7.2 olevaan kokeeseen :)

10 kommenttia:

  1. Tosi hyvin meni! :) Mahtavaa, onnea!

    VastaaPoista
  2. Taitavia olette muruset ❤️❤️❤️

    VastaaPoista
  3. Vau onnee! Taitava Koda! <3 Täriseeköhän mullakin raajat sitten mun ja Chilin ekois toko kokeis :D jännää! Yleensä en kisa tilanteessa meinaa ole (kahta poikkeusta luukunottamatta) hirveästi jännittänyt. Ootko muuten miten kova jännittämään niinku yleensä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljo!! <3 Toko kokeissa mua jännittää melkein aina edes vähän :D Mut tää oli varmaa pahin :O Mut näyttelyis en osaa enää jännittää :D

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita! <3