tiistai 22. maaliskuuta 2016

Mikä on vialla?

Hei kaikki lukijat ja anonyymit! Olen hetken tässä mietiskellyt sitä että, jos teitä lukijoita on sielä huimat 95 kappaletta. (Kiitos kaikille) Niin mitä parannettavaa haluaisitte tähän blogiin? Jos noin moni lukee, mutta kommentit ja käviä määrät ei ole mitään päätä huimaavia. Ja halausin saada blogista enemmän viihtyisän, ja tarvitsen teidän apua. Siitä tiedän että joillain teksit on todella hassusti, ja se johkuu blogin leveydestä niin en tiedä mitä sille voisi tehdä, koska kaikki missä minä katson niin se näyttää normaalilta.

Q&A: kin nyt jäi koska vain yksi ihana kävi kysymässä. Mutta sinne saa vieläki käydä kyselemässä.

Nyt ideota kehiin ja kertokaa haluaisitteko jotein enemmän tai vähemmän ?

9 kommenttia:

  1. Ensinnäkin tää blogi on mun mielestä todella epäsiisti. Teksti on pinkki, fontit ihan erilaisia, tekstiä ei ole tasattu molempiin reinoihin, räikeitäkin kirjoitusvirheitä.

    Siinä ehkä suurin syy miksen täällä kovin useasta vieraile. Blogin koodaaminen on nykypäivävänä kuitenkin niin helppoa, etten oikeastaan jaksa lukea blogia jonka ulkoasuun ei selkeästi ole panostettu yhtään.

    VastaaPoista
  2. Mullakin on 190 lukijaa, mutta saan silti yleensä parisen kommenttia. :) Toisaalta, kun itse luen niin en kommentoi melkein koskaan :D

    VastaaPoista
  3. Itse mielelläni luen (ja saatan jopa kommentoida) agilitypainoitteisia postauksia, ja miten edistytte sillä saralla. Videoita on kiva aina katsella.

    VastaaPoista
  4. Musta sulla on tosi kiva blogi, ja vain yksi parannusehdotus on se, mistä itekkin tuolla mainitsit. Eli mulla näkyy teksti kuvien laidalla, jolloin sitä on hirmu vaikea lukea. Mutta muten tosi kiva blogi, täytyisi kyllä olla itsekkin aktiivisempi ja kommentoida (kaikkiin lukemiini blogeihin) aktiivisemmin :D

    VastaaPoista
  5. Minullakin teksti näkyy kuvien laidalla. Me lukijat emme voi leveyteen vaikuttaa, vain sinä voit.

    VastaaPoista
  6. Onnea hurjasta lukiamäärästä! :) Mä vasta nyt olen tarkemmin sun blogia alkanut lukemaan, ja tykkään tosi paljon! Ilmoittaudun siis tästä lähtien aktiiviseksi lukijaksi:D

    VastaaPoista
  7. Tykkään sinun blogissa kuvista ja jutuista. Ulkoasu on kuitenkin aika epäsiisti, eikä houkuttele lukemaan. Bloggerin valmispohjilla saa paljon siistimpääkin jälkeä aikaiseksi (itsekään en ole muokannut muuta kuin leveyksiä, fontteja ja värejä sieltä Malli-asetuksien kautta). Tumma teksti vaalealla pohjalla on ehdottomasti parhaimman näköinen. Otsikoissa voi sitten käyttää niitä värejä tehosteena ja piristyksenä, mutta perustekstin olisi hyvä olla selkeää ja asiallisen näköistä.

    VastaaPoista
  8. Täytyy sanoa, että blogin ulkoasu ei itseäni ainakaan häiritse, kun blogin kuitenkaan ei tarvitse olla asiakirjamaisen siisti. Minua ainakin kiinnostaa eniten sisältö. Harvalla on pinkki teksti, ja se on sillä tavalla erottuu joukosta.

    VastaaPoista
  9. Vastaan kaikille yhteiseti :) Kiitos palautteesta, hauska huomata miten kommentit eroaa riippuen onko kommentoija ano vai joku ihan nimellään kirjoittaja. Minä en osaa koodata, sinulle se saattaa olla helppoa. Ja leveyden kanssa tarvitsen apua!! Mikä olisi sitten hyvä levays tai saako sitä niin että muakutuu näytön perusteella? Ja olen todella pahoillani siitä, että se näkyy huonosti. Pieni vastalause fonttiin, joo voin yrittää muuttaa fontteja vähän yhdennäköisemmiksi. Mutta minusta blogi on minun näköinen, ei niin järjestelmällinen. Ja onko väri oikeasti huono? Minun ja ystävieni mielstä tuo pinkki erottuu ihan hyvin valkoisesta? Ja kirjotusvirheistä anteeksi anteeksi anteeksi, minulla on ihan todettu lukihäiriö, ja en huomaa omia kirjoisut virheitä, vaikka ne olisi todella selviä. Ja olen oikeasti käyttänyt aikaa tähän ulkoasuun, ja selvästikkin olen todella huono muokkaamaan sitä ja saamaan siitä "siistiä". Yritän stempata nyt loman aikana, ja toivitottavasti saadaan lähi aikoina uutta ulkoasua ja banneria keväisempään. Mutta en tiedä pystynkö luopumaan "minun" väreistä (valkonen, pinkki ja musta) Kiitos viellä kaikille risuista ja ruusuista. p.s agi postausta ja videota tulossa :D

    Janina kiittää ja kuittaa tältä osin!

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita! <3