maanantai 14. maaliskuuta 2016

Mölleilemässä

 

Maaliskuun ekan viikon mun pikkusisko Milla oli meillä muutaman päivän. Keskiviikkona Porvoossa oli agi möllit ja oli pakko päästä käyttää tilaisuus hyväksi ja antaa Millan mennä agia. Kesäällä se pääs mätsäreihin lapsi&koira kisoihin. Milla kisas Sonilla, koska Koda on vähä enemmän ohjaaja herkkä. Soni tunnetusti tekee omiaan jopa mun kanssa, joten vaikka rata ei niillä mennyt puhtaasti niin silti hienosti. Soni on aina tehnyt tota että keksii oman radan kun innostuu aksassa.

Boltin kanssa jäi harmittamaan, kun se ei suostunut menemään mustaan putkeen ekalla.. ja siitä vitonen. Kodasta oon taas ylpee, viime mölleissäkin se voitti, harmi et en viiti sen kaa iha kunnolla alkaa harrastaa sen lonkkien takia.


Mutta Koda siis voitti 0 radalla ja Bolt 2. ja rata virheita 5. Mä olin poikien kanssa ainoat jotka sai tuloken mölli luokassa. Vaikka osallistujia kyllä oli. Tässä kuvat palkinnoista.


2 kommenttia:

  1. Muistatko paljon oli rimakorkeus mölliluokassa makseilla? Vois tuolla Porvoossakin nuoremman kanssa osallistua seuraavan kerran jos ei ihan 55 cm olis rimat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. möllissä tais ollu joku 50cm mut tosimölleissä sitten paljon matalemmat. en kyllä muista tarkkaa rimoja

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita! <3