tiistai 29. maaliskuuta 2016

Me ollaan valmiina tulevaan

Ihanaa kevät on täällä, toivottavasti tällä kertaa takatalvi ei enään yllätä. Samu suostu sunnuntaina tulemaan hetkeksi kuvailemaan, oli pakko saada vähä keväisempiä kuvia ja banneri oli pakko päästä päivittämään. 



Trimmasin Sonin lauantaina, vaikka Soni ei olekkaan menossa viel pitkää aikaa näyttelyyn. Siisti turkki tuo vähemmän hiekkaa sisälle ja onhan se nyt niin paljon siistimmän näkönenkin. Mä ihan yllätyin kuinka hyvän näkönen Soni on tällähetkellä, vaikka onkin erittäin timmissä kunnossa. Siitä tulee komee herra kun saan sen sitten vielä näyttelykuntoon, kun on sen aika.

 Mulla on tietty pari muutakin menoa johon ei koirat liity, mutta seuraava vapaa viikonloppu mulla on kesäkuun eka viikonloppu. Eli nyt tsempataa kunnolla koirapuolella. Soni jää todella paljon nyt ulkopuolisesksi, mutta kun lumet lähtee kokonana niin alan sen kanssa kunnolla treenaamaan voittaja luokkaa.Kodan kanssa yritetään nyt ihan tosissaan kerätä serteja kasaan tänä vuonna. Meillä on aika paljon näyttelyitä nyt tulossa, joten vähä jopa alkaa jännittää vaikka en normaalisti näyttelyitä jännitä. Minä ja Saara ollaan molemmat nähty unta siitä kun Koda saa sertin.









 Koda näyttää jostain syystä todella oudolta sen seisotuskuvassa. Samalla kun muokkasin näitä kuvia tajusin, että ajan myötä kun Soni on kehittynyt, oon ehkä alkanut tykkäämään sen rakenteesta enemmän, vaikka oon aina pitänyt sitä aika rumana kultaisena. Sillonkun Sonin saa ryhtiin ja kun ei enään oo niin kaponen herra nii on alkanut näyttämään hyvältä.








5 kommenttia:

Kommentit ovat aina tervetulleita! <3