tiistai 28. toukokuuta 2013

paistaa se aurinko risukasaaki

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! Buujaaaa! <3 Upee äijä mulla Soni tänää Hyvinkään toko kokeessa, jossa oli tuomarina Hannele Pörsti. Ollaa kerran alokasluokas oltu sen kokees eli tää oli toinen Pörstin koe. Mua jänskätti ihan sikana mut n. puoles välis koetta huomasin et Soni toimi hyvin ja vähä rentousuin. Ennen koetta hetsasin Soni mun uudel "taikapallolla" eli sellasel pienen punasel vinkupallol josta Sompsa tykkää iha sikana. No mut koe meni ihan mahtavasti ja oon iha SUPERRR ilonen! Tais olla vaa täst päiväst kii et Soni pärjäs (ja siit et se oli hiekkakentäl) Ku tulipa sopivasti tänää 6kk täytee poikaystävän (Samu) kaa <3 heh :D Olin kokees siis Saaran eli kasvattajan ja Samun kaa <3

1.Paikalla makaaminen  10
2.Seuraaminen taluttimetta  8
3.Maahan meno seuraamisen yhteydessä  9
4.Luoksetulo  6
5.Seisominen seuraamisen yhteydessä  10
6.Noutaminen 9
7.Kauko-ohjaus  9
8.Estehyppy  9
9.Kokonaisvaikutus  8
yht. 173p. <3  TK1 TK2 Willowfield`s Deal Me Hearts

Saatii ekaa luokkavoitto tänää ja Soni sai sen kauvvan odotetun TK2:kosen ja nyt Soni pääsee kesän ajaks toko tauolle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita! <3