torstai 9. toukokuuta 2013

Kesän merkkejä!

Kävin tänää päivälenkin Lauran, Limpun, Maken, Sannan ja Vertin kanssa. Oli kiva lenkki mentii puistoo, jossa Limppu sai juosta ja leikkiä ja mä kuvailin koiria. Oli ihan simolämmin päivä! aah kesä!!! <3 Mut mä siis kuvailin Lauran kameral (Canon 1000d ja Tamron 70-300mm) Ihana toi uus putki! Mutta siis en muista koska on viimeks ollu näin lämmin päivä, koiratkaa ei jaksannu kauvvaa riehuu ku niillekki tuli lämmin. Ja yllätys yllätys ei tarvinnu Sonin olla kauvvaa vapaana ku löys lähimmän kuraojan -.-" Pahoittenlen taas että kuvia on PALJON!! Yhteensä niit oli reilu 400 mut sen jälkee ku olin enimmät poistannu nii ei olluku n. 180. Totesin tänää että Koda Ei tykkää saippuakuplista :D Ja että Rudi on kehittynyt jo paljon näitten viiden päivän aikana. Huomen alkaa Sonin agi ja sit huomen aamul pitäis mennä Saaralle tekee pihatöitä.. 15.5 on Porvoossa mätsäri johon ois tarkotus mennä Kodan ja Rudin kaa :)) Mutta Lauralle viellä kiitos kameran lainasta ja lenkki seurasta! Ainii mä olin tänää aamupäiväl Sonin kaa agii harjottamssa :D Soni toimi hienosti!! <3 




































Koda, Rudi

Koda, Soni, Rudi






Soni, Rudi, Koda, Limppu, Make ja Vertti






































Huom! Kyseinen koira (Rudi) neljä päivää sit ku yritin seisottaa nii pissi alleen, joten hieno edistys!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita! <3