torstai 2. toukokuuta 2013

Just eikä melkein

Eilen 1.5 lähettii aamulle n. klo 09:30 ajamaan Ikaalisiin, Samun, Sonin ja Saaran (kasvattaja) kanssa. Matka kesti n. 3h, mut se meni yllättävän nopeesti. Toki mä nukuin melkein koko tulo matkan.. vähä ennen yhtä oltiin perillä ja ehin käyttää Sonin pissillä ja vähä viel muistutella asioita. Meillä oli siis toko koe siellä. Soni näki sen veljen inton (BH Willowfield's Duudson The ManMeil oli tosi kiva tuomari, sellanen ku Juha Kurtti. Onko kokemusta? Sonin koe mini ihan OK. Tää oli meijjän eka ulko koe avoimesluokas, joten oon kyl tyytyväinen ku ei lähtenny pelleilee noudon kanssa. Luoketulossa mä tiesin et siit tulee TAAS 5p. mut ei voi mitää.. Soni Bongaili vaa jotain lintui ku juoksi mun luoke. :D Et perus Soni meininkii :DDD Mut hyppyssä Soni iha omis ajatuksissa.. Hyppäs hienosti toisellepuolella sit sanoin "istu" ja se alko haistelee hyppyestettä, Soni meinas laittaa pepun maahan mut samal ku lopetti haistelun nii ajatus katkos tai koiralle tulla ja se hyppäs nätisti takas perusasentoo. Kaukkareissa ku ne alko nii sanoin "maahan" ja Soni meni vaa puoliks maahan joten annoin toisen käskyn, sit poistun koiran luolta ja liikkuri siirty seisomaan ihan suoraa koiran taakse ja Soni sit päätti kattella luukkuria joten ekassa istumisessa jaas kaksois käsky.. Mut lopus meni nätisti. Samoin liikkeestä seisominen jota vähä jännitin nii meni hienosti! Mut täs nää pisteet..


1.Paikalla makaaminen  10
2.Seuraaminen taluttimetta  9
3.Maahan meno seuraamisen yhteydessä  9
4.Luoksetulo  5
5.Seisominen seuraamisen yhteydessä  10
6.Noutaminen 9
7.Kauko-ohjaus  7
8.Estehyppy  5,59.Kokonaisvaikutus  9


Sunnuntaina (5,5) Rudi (Willowfield`s 
For Your Eyes Only ), Kodan veli tulee kuukaudeks hoitoo meille. Ja Kodalla sunnuntaina Tampereen näyttely. Ja kun Rudi on lähtenny sit kesäkuus nii Sonin veli Pekko ( Willowfield`s Driving Fast ) Tulee mulle luultavasti kesäks hoitoo. Ja tarkotus ois saada Pekko kisa kintoo ja hekee sille ALO-tulos tokosta, ja taipparit läpi. Samoin ku mul on tavotteena saada Sonille nyt 14.5 TK2 , leikkaus kesäkuun alus ja taipparit läpi syksyllä. Ja Kodalla mä haluisin taipparit läpi ja tähdätää Goldenmestaruutee elokuus, ja siel sit joku Toko tulos. Saara otti meist kivoi kuvii mut ei oo viel saannu aikaseks laittaa niit mulle.. Joten joudun käyttää vanhoi kuvii et ei oo iha tyhjän näkönen :) Kaikki kuvat (c) Saara Lainio! p.s Tiiän et näytän/oon kunnon pallero xD (huom. Talvitakki + huppari ja liivi :DD )
















Into ja Soni





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita! <3