sunnuntai 7. joulukuuta 2014

Tälläistäkö on olla julkkis?

Pahoittelut pitkästä tauosta. Mutta nyt tulee mm. GR-tokotiimin koulutus viikonloppu, Huikea messari viikonloppu ja muuta mukavaa.
Muutama viikonloppu takaperin oli kultaisen tokovkl, sain erittäin hyviä vinkkejä tunnariin, kaukoihin ja seuraamiseen. Näitä vinkkejä tulen kokeilemaan kun on vaan siihen aikaa, nyt elämä on ollut aika kiireistä. Koda jakso viikonloppuna tosi hyvin ja oli ihan mahti kultainen. 

Nyt kun on Koda puheena niin kerron nyt, että Kodalla 12.12 leikkaus. Sillä on korvassa patti joka on luultavasti kasvain. Eläinlääkäri kyllä arveli, että olisi hyvälaatuinen. Käytiin Kodan pattia näyttämässä samaan aikaan, kun Jaffalla oli leikkaus. Jaffa on nyt kastroitu ja on jo 6kk, kamala kun aika menne nopsaa.. Jaffastakin olisi tarkoitus saada taas kuvia, mutta koulun jälkeen jo niin pimeää ja viikonloput on ollut aika kiireisiä.



 Sitten voidaan mennä meidän julkkisviikonloppuun. Minut siis kutsuttiin koira2014 molemmille päiville esiintymään Sonin kanssa. Ja tottakai olin innoissani mukana. Sain kennelliiton nuorilta vaatteet ja aikataulun. Lauantaina mua jännitti aivan törkeesti ennen esitystä, en tiedä miksi ja yritin itsekki miettii et mikä mua jännittää. Lauantaina kaikki repesi aivan täysin nauramaan, kun Soni meni tyhjentmään viereisenkin radan :D

Sunnuntaina mä juoksin vaan paikasta toiseen, aamulla olin kiharakehässä ja sieltä tuli ROP-pentu. Sen jälkeen äkkiä syömään, koira ulos ja snj-mainostus ständille pieni esitys. Josta juoksin kennelliiton ständeille helsingin-sanomien haastatteluun. Sitten alkoi meidän esitys. Juuri ennen alkua mulle sanottiin "Tänään ei laitettu kuppehin nii paljoa nameja" hhaha.. Esitys meni melkein hyvin. Tulin kehästä pois ja sitten oli yllätys haastattelu MTV.. Joka tulee tänään kympin uutisissa!! 

Kaiken tämän jäkeen meillä oli n. 30min aikaa shoppailla. Käytiin äkkiä paikkoja läpi, olen kauan haaveillu Sonille kunnon vetovaljaita. Löysin non-stopin kojun, josta kävin sovittamassa valjaita ja katsomassa hintaa ja kokoa. Ajattelin, että tilaan netistä sitten kyseiset valjaat. Lähdettiinviellä kiertämään loput kojut ja ostin kaks säkkiä ruokaa pojille kun oli 20€ halvempää ku kaupassa. Oltiin jo pukemassa, kun päätin että mä ostan ne valjaat nyt enkä netistä. onpahan varmasti oikea koko ja en kummiskaan sit enään raaski ostaa nesitä. Nyt on Sonillakin hyvät valjaat ja vanhat lentää varmaa roskiin.

Että tälläinen viikonloppu! Voihan Soni <3  Hesari haastattelu täältä<--













2 kommenttia:

  1. Eikä Soni on niin ihana! Mun kultsu aika saman luontonen :D <3

    VastaaPoista
  2. SÖPÖ KOIRA. ITTE VOISIN OMISTAA VAIK 12 KULTAISTA NOUTAJAA JA ISON TALON

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita! <3