sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Vastauksia!

Minulla oli kysymys postaus ja ny aattelin vastailla. Kysymyksii ois voinnu tulla vää ememppän mut, ihan hyvin niit tuli. kiitos kaikille jotka lähettivät kysymyksen! <3

Onko kahden koiran pitämisessä yhtäkään huonoa puolta? :)
En mä tiedä onko huono puoli ja se riippuu mitä tekee koiriensa kanssa. Mutta omakohtaisesti, jää vähemmän aikaa yhdelle koiralle, tottakai menee enemmän ruokaa ja kaikkee eli enemmän rahaa. Ja lenkit vois olla kamalia jos ei olisi hihna käytöstä, mutta onneks omat osaa suhthyvin kävellä nätisti.

Miten sä ehdit hoitaa kaikki kouluhommat ja eläimet?
Ihan hyvin. Kouluu en mitenkään erityisesti kuluta aikaani. Että koulun jälkeen mulla ei oo oikeestaan muuta ku tylsää aikaa joten sinne mahtuu hyvin lenkit ja treenit.

Mistä harrastusmuodosta itse pidät eniten toko, agility, näyttelyt vai joku muu?
Se riippuu tosi paljon päivästä. Toko on se mun juttu! Mut kyllähän mä tykkään noissa kehissä juosta ympyrää ja toivoo et pärjäis. Agi on Sonin kaa tosi hauskaa (paitsi narttujen juoksu aikaa.. sillon ei oo yhtää mikää kivaa) Mettä hommistaki tykkään mut, ei mun haukuis "ole" siihe.. Soni rakastaa sitä mut meil ei yhteistyö oikee metäs viel toimi. Vepekin on eritäin ihana laji jota haluisin harrastaa vailiettavasti meidän lähellä se ei ole mahdollista.

Oletko harkinnut kolmatta koiraa joskus tulevaisuudessa? jos olet niin mitä rotua?
Olen!! Ja haluan sen heti ku oon päässy omaa kotii si joku kaunis vuos/päivä ja kun on omaa rahaa yms. Ja olen rakstunut australianpaimenkoiriin!! Se tulee luultavasti olemaan seuraava karvaturri. red merle ois ihana <3

Jääkö sinulle kuinka paljon vapaa-aikaa koirien lisäksi?
Jää kyllä aika paljon. Ne ajat vietän yleensä poikaystävän kanssa, jolloin koirat mukana.

Mikä on parasta Kodassa, entä Sonissa?
Kodassa varmaan parasta sen hölmöluonne ja se miellyttämisen halu. Sonissa Nopeasti oppiva. Soni on oikeesti iha super viisas ja siit ois oikeesti apulais koiraks jos ei ois vaa nii paljoo hajujen perää ja ihan nii kovapäinen..  Molemmat omalla tavalla niin ihania <3

Onko sulla muita harrastuksia koiraharrastuksen lisäksi?
Ei oikeestaan. Tallilla käy silloin tällöin, halusin käydä useemmin..

Onko sulla ollu ennen koiria? Onko sulla ollu ennen koiria?

Ei.. Tai silloin kun olin ihan piiieni nii meillä oili kultsu nimeltä chani, mutta siitä en mitään oikeestaan muista.. Soni eka OMA haukku. hoitokoirian on kyllä ollut :)

Mikä on lempi koirarotusi?
Mä en tiedä viellä. Tällähetkellä kultsu kun sen parhaiten tunnen.. Mut saattaa muuttuu!

Jos pitäisi kuvata Kodaa kolmella sanalla, mitkä ne olisi? Entä Sonia?
Koda: Hömelö, Innokas, Söpö! <3
Soni: Viisas, rauhallinen, itspäinen! <3

Mistä pidät koiraharrastuksessa eniten?

Aina voi oppia uutta, ei ole koskaan yksin, koskaan ei tiedä millä tuulella koirat on tänään tai mitä ne keksii seuraavaksi, haasteet ja Onnistumiset!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita! <3