lauantai 21. maaliskuuta 2015

Menoa ja melskettä

Kosa olen ollut laiska ja väsynyt ja kiireinen niin nyt vasta tulee blogoin puolelle postausta tokokoeesta. Samalla kerron tän päivän Lahden näyttelystä.

Ihan ekaks meillä oli aluksi kokeessa hyvä fiilis, paikkikksessa nyt kaksoiskäsky. Seuruu meni yllättävän hyvin. Jäävissä ei ongelmaa. Nouamisessa mä mokasin heiton, joten jouduttiin uusimaan. Ja uusinnasta menee aina pisteitä. Luoksetulossa Koda lähti hetikun liikkuri sanoi "Kutsu"... Joten siksi nolla.. Kaukot meni hyvin ja inhottava hyppy nolla.. Koda hyppäs istu ja hyppäs äkkiä takaisin.

Shiro 1v
1.Paikalla makaaminen  7,5
2.Seuraaminen taluttimetta  8,5
3.Maahan meno seuraamisen yhteydessä  9
4.Luoksetulo   0
5.Seisominen seuraamisen yhteydessä  9,5
6.Noutaminen 8
7.Kauko-ohjaus  9,5
8.Estehyppy   0
9.Kokonaisvaikutus  9

Koda 
Ja tän päivän Lahden näyttelykin meni oikein hyvin. Meillä oli yhdeksän koiraa mukana. 
Ensin junnu urokset Elvis: EH, Risto: EH, Shiro: JUN ERI 3 Mä vein shiron kehään. Sitten oli Kodan vuoro. Ja Kodalla oli ihan hyvä päivä AVO ERI, AVK 1 SA  <3 PU-kehässä ei sijoituttu. into sai VAL ERI 4  Sitten vein Bertan joka sai ERI 2 (muistaakseni) Pihkakin oli mukna ja sai EH,n. Ja viimeiseki vein Mimin joka oli AVO ERI 2 SA. Sitten oli viellä Alman vuoro, Alma muistaakseni sai ERI 3? 

Into 5v
Ja syy miksi en viennyt Almaa oli se että olin JH: kehässä. Oli kyllä hauskaa olla pitkästä aikaa junnuissa. Mulla oli whippetti, Arvostelussa kaikki kohdat oli erinoimaisessa kohdassa. Päästiin jatkoon mutta ei sijoituttu. Ja terveisiä sinulle joka tunnistit mut ja autoit mua :D



Pihka 1v

Bertta 1v

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita! <3