perjantai 9. elokuuta 2013

myöhästynyt leiripostaus

En ollu aatellu et oisin tehny leiristä postausta mut nyt sitä parii otteesee kysytty nii kai mä sit teen. Syy miks en ois tehny oli ku en sillä viikolla jaksannut ja sit aattelin et turha enää... Mut nyt sen teen vaikka puolet oon jo unohtanukki. En muista enää mikä päivä me lähettii mut lähettii tos aikasin ajamaan kohti Virtoja jossa alko sit aamupäiväst Kodan taipparit. Sit yllätys yllätys mun tuurilla ja muistilla unohdin yhden mun laukuista kotii (400-500km). Ja tässä laukussa oli tottakai Kodan paperit ja lompakko yms. No onniksi asia hoitui sillä et sovin et tuun näyttää Kodan paperit myöhemmin ku äiti ne on postissa mulle lähettäny. Taippareissa vesi nouto sujui ihan hyvin eka lokki OK. sit toisen se kadotti ja sit heitettii uus ja sen se toi. Mut hakuruutuu tössäs.. Ei halunnukkaa nostaa niit variksii siltä.. yhen se toi ja yhen se otti suuhun ja juoksenteli ympyrää.. Laukauskee suhtautui hyvin. Eli NOU0.. Sit eka yö oltii ihan leirintä alueen mökillä, mut sit seuraavana päivänä mentii mökille joka oli n.10km päästä leirintäalueesta. Mökki oli MAHTAVA siellä oli poreassa, uima-allas, taulu tv:t ja kaikkee muuta hienoo!! Mut koirat ei mökkii päässy :/ Mut hyvin ne autossa häkeissäki nukku. Mökillä oli kissa jonka nimesin "Rölliks" se oli tiikerin värinen ja ihana se söi ihan kainen mm. kokonaisen makkaran. Ja oli tosi sosiaalinen. Kävin taippari treeneissä molempien kanssa mut enemmän Kodan kaa ja sit Sonin kaa kerran vepessä. Vepe on kyllä nii kivaa! Molemmillä koirillä kävin tekee pupu jäljen ja Sonilla meni tosi hyvin mut Koda oli vähä hukassa.. Torstai iltana oli pellehyppykisa johon oli pakko päästä osallistuu ja JEEJEE voitettii Sopulin ja Koudimuksen kaa <3 Sit pe oli sellanen leikkimielinen kisa jossa oli neljä eri rastia ja piti ollapari, lajin oli toko, agi, näy/trimmaus ja NOME. Voitettii se kisa mun parin kaa <3 Mökillä oli 5 alle 6v poikaa 5 aikuista ja minä. plus. kuus koiraa. Näin leirillä Armaksen ja Iivarin joita oon kauvvan petsiessä ihaillu. Kuvat ei oo nyt muokattuja kun en sillon niit muokannu ku en tätä aatellu tehä :)  p.s huomen klo. 05:30 ylös ja kohti Joensuuta..
Iivari, Armas, Koda ja Soni

























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita! <3