perjantai 7. syyskuuta 2012



26.7 asti olen käynnyt tiuhaa tahtia Sonin kasvattajan luonna, syystä että Sonin siskolla Miloulla on ollut pennut. 3 suloista tyttöä ja 6 komeaa poikaa.( http://www.willowfields.fi/fpentue.html ) Aluksi mun lemppari oli poika jolla oli vaaleansininen panta, mutta se ei ollut kun n. 2viikkoo lemppari sen jälkee on ollu poika jolla on tummansininen panta tai nykyisin lila, ja se äijä on vielläkin mun lemppari! Olen viimeiset 3 viikkoa jankannut äitille että haluun sen.. ja oon miettinny koulutukset ja kaiken tarkasti.. Viellä eilen äiti sanoin minulle " Lopeta toi nimien miettimenen ku se on ihan turhaa!!" .. MUTTA TÄNÄÄN... Klo. 12:09 sain viestin äidiltäni jossa luki " Se koira oli mennyt harrastaja perheeseen 15-v tytölle, jonka nimi on Janina!!! <3" siinä kohtaa ku tajusin et se tarkottaa mua nii oli Tooosi ilonen :) Eikä menny kauvvaa ku koko luokka ja ja varmaa puolen koulust ties asiasta! :D ! <3 14.9 tai 15.9 menemme hakemaan kultani kotiin ! <3 Nimi viellä hakusessa! saa antaa ehdotuksia mieluiten et alkais kirjaimella: S mutta jaa alkaa muullakin :)) <3

7 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Arvasin et ehotat sitä :DD muuten joo mut se on äitin mieles outo O.o :( äiti on liian kriittinen noitten nimien kaa.. :/

      Poista
    2. Sun pitää käännyttää sun äitin pää!!!!!! SIMBASTA ja makest tulee bestiksett<3<3<3<3

      Poista
    3. Voihan .. makelle sit rokotukset kuntoo nii voi nähä tulevan palleron kaa :))

      Poista
  2. Simba :D<3
    Aapo
    Popi
    Ben
    Tino
    Max
    Rico
    Luca
    Dako
    Tää on ihan kätevä:

    http://www.hesekoira.fi/37

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kivoista ideoita ja pitää käydä selailee tota sivuu :))

      Poista
  3. Hei onnee sulle ja Soni "sedälle" tulevan pennun kaa :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita! <3