lauantai 29. elokuuta 2015

näyttelypullat pönöttää

 Hui, ja anteeksi tästä tauosta! Ei ole vaan ollut aikaa tai aihetta kirjotella, mutta nyt täällä taas ja en tiedä miten kerkeän jatkossa päivitellä, mutta yritän ryhdistäytyä! Kun 90 lukijaa tulee täyteen teen erikoispostauksen, minkä saatte valita oikeasta yläkulmsta olevasta kyselystä. Mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut. Huomenna olen Munkkiniemessä tuomarina mätsärissä, ensiviikolla on Vantaan näyttely ja 12.-13.9 on Porvoon näyttely joissa olen. Viime viikolla oli Kouvolan näyttely jossa esitin kaksi cairnterrieriä ja yhden tanskandogin. Doggia tulen vielä esittämään uudestaan ja varmasti monta kertaa. Bolt on kerinnyt täyttämään jo 7kk, ja siksi tääs seisotus kuvia.

 Kissan pennut on kasvanut hurjasti ja toivottavasti heistä pian uusia kuvia. Rölli on useasti meillä leikkimässä ja kaikki kissat tykkäävät niin paljon toisistaan. Mun pitäisin nyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja alkaa treenaamaan ja ylipäätä tekemään jotain muuta kuin istua sohvalla.. Treeni kaveri olisi kiva!
 Kodalla on menossa tällähetkellä lihotus kuuri. Ja vaihdoimme sille myös ruuan, kun ei Cibaun ruuassa tuntunut riittävän rasva yms. Joten saas nähdä lähteekö turkki ja maha kasvuun, turkki on ainakin hyvässä kunnossa ja Koda selvästi tekee kokoajan uutta turkkia.







1 kommentti:

  1. Moi! Muistatko mua? :D käytiin joskus pari vuotta sitten koirapuistossa yms. Mulla on kultsu Nori. Saan sen takasin mun luo keskustaan kun en oo voinut sitä koulun/töiden takia pitämään. Olis kiva palata takas koirailuihin ja olis kiva jos olis joku kaveri niin kiinnostaisiko sua taas nähä joku päivä? :) (näin sut muuten pari päivää sit keskustan koirapuistossa mut en tajunnu moikata XD) t. Anni

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita! <3