keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Vilunväreitä ja Lämintä vettä!


Tähä alkuu viellä Kiitos Lauralle joka muokka mun blogin ulkoasua josta tuli hieno! <3

Mutta joo siis itse oo tänää koko pirun päivän vaa palellu, ja aamulla menin viellä nukkumaan tunnin pommiin.. MuRRrr Kun tulin koulusta kotiin niin mua väsytti aivan kamalasti ja oli edelleen tosi kylmä, heti ku tulin sisälle päästin hauvvaiset pissille ja menin syömään. Sit päätin mennä hetkeks lepäilee ja Soni tuli mun viekkuu nukkumaa ja kuorsaamaa :D Ku kylmyys ei ollu vielkää hävinny nii aattelin mennä sih lämpimää suihkuu, jonne Koda tunki mukaan. :) Kun se siinä yritti metsästää vesipisäroita ja nuolesteli lattiaa nii aattelin siin samal sit pestä koko koiran ku se oli jo iha märkä :D Ite olin ihanan lämpimän veden alla ja aattelin et Kodalle ois ikävää olla nii lämpimän veden alla nii otin "pikkusuihkun" siis sen ihme suihkun joka on lavuaarin vieressä ja pistin sieltä viileetä vettä. Hetken päästä Koda yritti poistua suihkusta ja kutsuin sen vaa takas ja jatkoin.. Loppu vaiheessa Koda tuli vaa hälemmäs mua ja alkoo nuolee mun kättä, en tajunnu yhtää mitä se oikee tekee, mut sit ku se yritti uudestaa poistuu nii sit laitoin viileen veden pois ja suihkuttelin sitä samal veden mitä ite käytin nii se heittäyty siihen selältee :D Tais olla liian viileetä vettä rinsessarimppakuintun mielestä :D Aattelin viel tänää käydä vähä pulkkailemassa ku on tullu lisää lunta nii ei oo hiekkaa nii paljoo teillä, mut vasta sit ku Koudimus vähä kuivunnu :)) Nyt ei oo kuvia tästä tapahtumasta joten tungen konku vanhan kuvan ettei oo nii ankeen näköstä :DD !! <3

2 kommenttia:

  1. On se hieno =) Sano jos tarttet apuu ulkoasun muokkaamises, niin mä tarjoudun auttaa =) Petsiessä vaikka josset muualta keksi... Mut aika ihana toi Koda <3 Jos meidän pojan laittaa suihkuun se näyttää niin surkeelta etten mä ikinä kestä kattoo sen naamaa. Liian vaivautunu! Uiks Koda ja Soni?

    VastaaPoista
  2. Kiitos :)) Juu! JA SOni ui ja Kodasta en tiiä ku ei oo viel päässy kokeilee :))

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita! <3